اخبار هتلداری

تأسیس اولین هتل ۴ ستاره در گلپایگان

صدور موافقت اصولی برای تأسیس اولین هتل ۴ ستاره در گلپایگان

مصطفی قانونی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گلپایگان از صدور موافقت اصولی برای تاسیس اولین هتل ۴ ستاره در این شهرستان خبر داد.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، مصطفی قانونی امروز ۳۰ دی‌ماه با اعلام این مطلب افزود: با توجه به روند روبه‌رشد توسعه گردشگری در محور غرب استان و نهادینه شدن فرهنگ گردشگری در این منطقه، لزوم توجه به زیر ساختهای این صنعت در محور غرب استان به ویژه شهرستان گلپایگان بیش از گذشته احساس می شود.

او گفت: در طی چهار سال اخیر با تشویق بخش خصوصی توانسته‌ایم در محدوده شهرستان، ده‌ها اقامتگاه بوم‌گردی ایجاد کنیم، لکن استقبال خوب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان باعث شد تا با حمایت بخش خصوصی، به سمت ایجاد زیرساخت‌هایی با استانداردهای مناسب‌تر در حوزه اقامت حرکت کنیم.

قانونی تاکید کرد: در همین راستا با مشارکت بخش خصوصی و حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، موافقت اصولی تاسیس اولین هتل ۴ ستاره این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع صادر و بخش خصوصی در مدت کمتر از سه سال این هتل را با ظرفیت اقامتی بیش از یکصد تخت در محدوده شهرستان به بهره‌برداری خواهد رساند.

منبع خبر : میراث آریا

افتتاح هتل wp کمپانی برادران وارنر در ابوظبی تا سال 2021
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا