معرفی تجهیزات هتلی

نرم افزار هتلداری پروتل Protel

معرفی نرم افزار مدیریت هتلداری پروتل Protel

نرم افزار مدیریت هتلداری پروتل Protel

نرم افزار هتلداری پروتل Protel قلب تحول دیجیتال برای یک هتل، سامانه مدیریت دارایی (PMS) است.

برخورداری از این سامانه به عنوان یک سرمایه گذاری ضروری و مرکزیت ابزارهای تکنولوژی در یک هتل ضمن تسهیل، اصلاح و مدیریت روال های اجرایی هتل، این نوید را برای مالکان به ارمغان می آورد که گام های بعدی در زمینه تامین سایر ابزارهای فناورانه نیز در راستای استانداردهای صنعت و به دور از اشکال و اشتباه برداشته شود و از هدر رفتن منابع مالی هتل جلوگیری نماید.

شرکت پروتل آلمان به عنوان تولیدکننده نرم افزار مدیریت دارایی، تامین کننده استاندارد تکنولوژی هتلداری و مشاور در این خصوص بشمار می رود و همه فعالان در زمینه تامین سایر ابزارهای تکنولوژیک در این صنعت خود را با استانداردهای ارتباطی این شرکت منطبق می نمایند.

از این رو تحولاتی که در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات ظهور می کند، از سیستم عامل های جدید گرفته تا ابزارهای تکنولوژیک جدیدی که اختراع و با سرعت زیاد روانه بازار می شوند، نه تنها دغدغه‌ای برای مدیران و مالکان هتل‌ها بشمار نخواهند رفت بلکه هر تحول و تکنولوژی جدیدی پیش از آنکه به بازار معرفی شود، مقدمات انطباق با سیستم Protel را برای تضمین موفقیت خود در این بازار فراهم می نماید.

از این رو تجهیز یک هتل، هتل آپارتمان و یا هر نوع مرکز اقامتی به سیستم پروتل مهم‌ترین و نخستین گام در راستای حضور در جریان پرسرعت و پرشتاب تکنولوژی در صنعت هتلداری است.

hotelisho adl 01 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

نرم افزار هتلداری پروتل

سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مدیریت هتلداری در جهان را با بیش از ۱۷,۰۰۰ مشتری در کشورهای مختلف دنیا به خود اختصاص داده است.

نرم افزار هتل داری Protel یکی از بهترین راه حل های جامع نرم افزاری بوده که دارای ابزارهای جانبی فراوانی میباشد به نحوی که بیشتر فرآیندهای هتل همانند پذیرش و رزرواسیون، صندوقها، خانه داری، مراسمات، رزرواسیون آنلاین را به شیوه ای نوین مدیریت و کنترل می نماید.

همچنین این نرم افزار هتل داری قابلیت برقراری ارتباط با بیشتر وسایل و تجهیزات مورد استفاده در صنعت هتلداری را داشته و امروزه بیشتر از ۱۰۰۰ رابط باتجهیزات گوناگون از جمله سیستم مخابراتی، سیستم قفل کارتی، تلوزیون های تعاملی IPTV، سیستم مدیریت انرژی در ساختمان، نرم افزارهای مالی و حسابداری و … را دارد.
نرم افزار هتلداری پروتل دارای نسخه های گوناگون متناسب با اندازه و مقیاس هتلها و کاربردهای آنان است، اما در یک تقسیم بندی کلی به ۳ دسته زیر تقسیم می شود:

Full Cloud PMS

Server-Based PMS

Mobile PMS

hotelisho adl 02 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

ویژگی های نرم افزار هتلداری پروتل

سیستم رزرواسیون مرکزی

دسترسی مرکزی به اطلاعات ذخیره شده از دیگر هتلها توسط نرم افزار هتلداری پروتل مقدور می باشد. این سیستم به شما امکان یکپارچه کردن رزروهای ورودی از کانالهای متفاوت را داده و می توانید به صورت مرکزی برای رزروهای دیگر هتلها خود برنامه ریزی کنید.

پروفایل میهمان

هر میهمان منحصر به فرد می باشد به همین دلیل پروفایل اختصاصی میهمان ها بهترین مکان برای ثبت اطلاعاتی است که آنها را اختصاصی می کند. به علاوه از طریق اطلاعات آدرس، رزرواسیون و جزئیات بودجه ای آنان می توانید درخواستها و ترجیحات آنان را نیز دنبال کنید و یک بازاریابی موثر را پایه گذاری نمایید.

استعلام فروش

با استفاده از این ابزار در نرم افزار هتل داری پروتل به سرعت می توانید بهترین نرخ ممکن را برای میهمان در بازه های زمانی گوناگون استعلام گرفته و به او اعلام نمایید. با استفاده از این ابزار کارکنان پذیرش و رزرواسیون به صورت حرفه ای و سریع به درخواستهای میهمانان پاسخ داده و می توانند از این طریق رزرو میهمانان را نیز ثبت کنند.

رک نوع اتاق

رک نوع اتاق به شما در رزروهای گروهی در بازه های زمانی مختلف و در انتخاب انواع گوناگون اتاق کمک زیادی می کند. این رک همچنین وضعیت هتل در یک نگاه شامل درصد اشغال، تعداد رزروهای تائید شده، مشروط و در لیست انتظار و تعریف انواع رویداها را امکان پذیر می سازد

پیمایشگر پروتل

تنها با یک کلیک موس تمامی اطلاعات و قابلیت های ثبت اطلاعات مورد نیاز در اختیار شماست. پیمایشگر Protel، مرکز اصلی نرم افزار به حساب می آید. از این طریق شما دسترسی مستقیم به تمامی اطلاعات مرتبط با میهمانان را خواهید داشت. شما می توانید این اطلاعات را در هر زمانی جابجا کنید. تنها روی نام میهمانان در هر لیستی کلیک راست نموده سپس تمامی ابزارها در اختیار شماست.

گزارشات پروتل

Protel دارای گزارشات متعدد در بخشهای مختلف می باشد که اطلاعات دقیقی از فرآیندهای انجام شده و همچنین اطلاعات درآمدی و اقامتی بر اساس شاخص های مورد نیاز را در اختیار بخشهای مختلف هتل می گذارد. همچنین در پروتل قابلیت ساخت گزارشات جدید به راحتی امکانپذیر می باشند.

Adotel اولین شبکه مدیریت کانال‌های توزیع آنلاین در صنعت گردشگری ایران

شبکه گستردۀ مدیریت کانال‌های توزیع شرکت عدل آفرینان ماندگار با عنوان تجاری “Adotel” در راستای قرارگیری هتل‌های ایران در مسیر تبادل دیتای گردشگری بین‌المللی طرح‌ریزی و پیاده‌سازی شده است. علی‌رغم وجود تحریم‌های تاثیرگذار بر موضوع، علی‌الخصوص در حوزۀ پرداخت با کارت‌های اعتباری (ویزا/مستر)، با بسترسازی وسیع صورت گرفته، امروز اخذ رزرو از کانال‌ تعداد زیادی از آژانس‌های مسافرتی آنلاین خارجی و همچنین بر روی وب‌سایت هتل‌های ایرانی تسهیل و فراهم-سازی شده است. برای این منظور، شبکه مدیریت کانال‌های توزیع “Adotel” مشتمل بر سیستم‌های متعددی است که هتل‌های ایرانی را بر روی اکوسیستم توزیع دیتای هتلداری جهانی قرار داده و نیازمندی‌های زیرساختی را به طرز صحیحی پوشش داده است.
با شناخت دقیق از وضعیت زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات صنعت هتلداری کشور که ماحصل ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای در این حوزه و بهره‌گیری از مشاوران و شرکای تجاری اروپایی اعم از شرکت پروتل آلمان بوده، نخستین سیستم مدیریت کانال-های توزیع (Channel Manager) در ایران راه‌‌اندازی گردید و با اجراء در هتل‌های استقلال، آزادی و اوین و .. تهران طی یک دورۀ آزمایشی ۶ ماهه منجر به اخذ ۱۰۰ میلیارد ریال رزرو مستقیم از مبادی خارجی و ورود گردشگران به کشور طبق روال‌های روتین در سراسر دنیا شده است.
ذینفعان این پروژه عظیم نه تنها هتل‌ها و مسافران بلکه تمامی ارائه دهندگان خدمات رزرو که بر روی پلتفرم‌های مختلف اعم از موبایل، وب، درگاه‌های اینترنتی و … فعالیت دارند یا قصد انجام آنرا دارند می‌باشند که می‌توانند از طریق ارتباطات زیرساختی نسبت به دریافت موجودی ظرفیت‌های اقامتی کشور و بازگرداندن اطلاعات رزروهای اخذ شده اقدام کنند. آگاه‌سازی هتل نیز از طریق همین بستر پیش‌بینی شده که با پروتکل‌های مختلفی اعم از ارتباط مستقیم با سیستم مدیریت هتلداری یا تبادل با عمده فروشان و یا تجمیع کنندگان دیتا و یا سوئیچ‌های واسط و یا سیستم‌های رزرواسیون مرکزی طبق پروتکل‌های استاندارد صورت می‌گیرد.
برای این منظور حجم وسیعی از توسعه‌های فنی و تعداد زیادی ارتباطات نرم‌افزاری اجراء شده و البته موارد زیاد دیگری نیز طرح‌ریزی و در حال پیاده‌سازی است. اتصال‌های صورت گرفته به موتورهای خارجی نیز پتانسیل‌های متعددی در حوزه‌های مدیریت درآمد و تنظیم نرخ ایجاد کرده و هتل‌هایی که از خدمات مدیریت کانال‌های توزیع شرکت عدل آفرینان ماندگار بهره‌برداری می‌کنند را در راستای بهبود درآمد و توسعه فروش یاری می‌کند. همچنین توسعه همکاری با متاسرچ‌های بین‌المللی رقیب گوگل و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب مثل فیس‌بوک و اینستاگرام و پرتال‌های اظهارنظر و کلوپ‌های وفاداری مطرح بین‌المللی منجر به بهبود خدمات هتل‌داری و ارتقاء صنعت در حوزۀ کیفی خواهد بود و اقدامات و گام‌های بعدی در شبکه وسیع Adotel ادامه خواهد داشت و به سرعت در بازار هتلداری کشور نفوذ خواهد نمود.

hotelisho adl 11 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

ویژگی های کلیدی

پنجره ورود به اکوسیستم فناوری اطلاعات هتلداری بین المللی

امروزه ارتباط بین تأمین کنندگان سرویس و درخواست کنندگان آن در صنعت هتلداری از طریق اینترنت مدیریت و برقرار میشود و روالهای قدیمی عموماً برچیده و منسوخ شده است. تکنولوژی در مرور زمان فرآیندهای رزرو را تسهیل نموده و رفتار مسافران را تغییر داده و لذا هتلها نیز میبایست خود را برای پاسخگویی به نیاز مسافران بر اساس روالهای جدید مجهز سازند. کاربرد نرم افزارهای بین المللی هتلداری، ظرفیتهای موجود هتل را در عرصۀ بین المللی عرضه و به فروش میرساند و از این طریق منجر به کاهش چشمگیر هزینه های اجرایی و نیروی انسانی نیز میشود

فناوری برهم زننده در مدیریت کانال های توزیع هتل

تکنولوژی زمانی بر هم زننده محسوب می شود که استفاده از آن منجر به تولید محصولات و خدماتی با ویژگی های عملکردی متفاوت از ویژگی های دلخواه مشتریان موجود، باشد. تکنولوژی های بر هم زننده عموماً پارادایم های محصول و خدمت را تغییر می دهند و پایه ای برای ایجاد یک پارادایم جدید و رقابتی تر فراهم می سازند. تکنولوژی های بر هم زننده، موجب کسب پیشرفت های تصاعدی در ارزش و اعتبار نوآوری ها و محصولات و فرآیندها نزد مشتریان می شوند. این تکنولوژی ها، محصولات و خدماتی را تولید می کنند که بر تامین خواسته های مشتریان پیشتاز متمرکز هستند و معمولا نتیجه زمان بندی درست و زمینه یک انتقال تکنولوژیک هستند. این زمانبندی به سختی قابل مدیریت کردن است ولی یک منبع عالی برای ایجاد مزیت رقابتی است.

افزایش درآمد هتل با استقرار سیستم مدیریت درآمد(RMS)

راهکار بیشینه نمودن درآمد هتل در مدت زمان کوتاه بر اساس مدل سازی پارامترهای اقامتی ، راهکار کاهش هزینه فرصت از دست رفته ناشی از عدم فروش روزانه اتاق ، راهکار دسترسی به داده های جهانی برای مقایسه نرخ ها، موجودی ها و محدودیت ها ، راهکار تنظیم و مدیریت بهینه جذب میهمان های انفرادی و گروهی ، راهکار صحیح و دقیق تصمیم گیری در خصوص تعداد پذیرش میهمان و رزرو بیش از ظرفیت ، راهکار تحلیلی استفاده از داده های بزرگ برای تصمیمات اصلی هتل ، راهکار سیاست گذاری در خصوص رفتار میهمان با رزروهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت میهمانها ، پوشش هزینه های ثابت هتل ها و تنظیم فصول مختلف کم تقاضا و پرتقاضای هتل و بهینه سازی ظرفیت و درآمد هتل

مدیریت شهرت بین المللی هتل

شهرت هتل یکی از عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند هتل در بازار است. با توجه به سرعت ایجاد و انتقال اطلاعات و تسهیل فضای ارتباطی در بستر وب، مدیریت اخبار و اطلاعات مثبت و به خصوص منفی درباره یک شرکت بسیار ضروری است. قطعاً داشتن رویکرد فعالانه نسبت به فضای مجازی و ایجاد فضای مثبت ب هصورت مدیریت شده لازم و ضروری است و در این رابطه برنامه مشخصی باید طراحی و اجرا شود. مدیریت شهرت هتل در فضای دیجیتال دربرگیرنده شهرت هسته اصلی محصول، شهرت در خدمات تسهیل کننده از قبیل دریافت اطلاعات، صدور صورت حساب، پرداخت و….، و شهرت در خدمات فزاینده از قبیل میهمان نوازی، امانت داری و…، است.

آسا سیستم یگانه
ادوتل، سیستم مدیریت کانال های توزیع آنلاین

فناوری ادوتل اولین شبکه مدیریت کانال های توزیع در صنعت گردشگری ایران است. این فناوری مشتمل بر مجموعه ای از زیرساخت های تبادل داده در سطح جهانی، ارتباطات آنلاین داخلی با هتل ها و مراکز تجمیع و بازنشر داده های هتل داری و درگاه های ثبت رزرو بر بستر استاندارد بین المللی است. آنچه که عملکرد مدیریت کانال های توزیع را در سرویس ادوتل تضمین می کند، مجموعه توافقات و قراردادهای از پیش تنظیم شده ومنعقد شده ای است که این اکوسیستم را مدیریت می نماید. هر یک از اجزای جدید داخل کشور (اعم از هتل ها و مراکز اقامتی، تولید کنندگان سیستم های مدیریت دارایی هتل، تجمیع کنندگان داده های موجودی و قیمت هتل ها، آژانس های آنلاین و محلی و ….) میتوانند از بستر ادوتل با اکو سیستم فناوری اطلاعات هتلداری بین المللی متصل و از طریق این سرویس و بر اساس پروتکل های متعدد مالی نسبت به حضور در فضای دیجیتال هتلداری بین المللی اقدام نمایند.
بیشتر از ۳۰ سال از شروع بکار سیستمهای توزیع جهانی (Global Distibution System) میگذرد؛ حال آنکه کاربرد GDS بنابه دلایل مختلف در ایران توسعه پیدا نکرده است. مهمترین دلیل در این میان عدم امکان اتصال به زیرساختهای مربوطه در خارج از کشور است که این محدودیت از طریق نرم افزار پروتل بعنوان بخشی از این راهکارهتلداری مرتفع شده است. تبادل مستقیم اطلاعات با ۴ سیستم اصلی توزیع بین المللی Amadeus ،Sabre،Wordspan و Galileo این امکان را برای هتل فراهم میکند تا ظرفیتهای اقامتی خود را بدون دخالت نیروی انسانی از طریق ۶۰۰.۰۰۰ آژانس مسافرتی و بیش از ۱.۰۰۰ آژانس مسافرتی آنلاین (OTA) در سراسر جهان بفروش برساند و ضریب اشغال هتل از این طریق به طرز چشمگیری افزایش یابد.
از سوی دیگر شیوع کاربرد پورتالهای معروف رزرو بین المللی همچون com.Booking ،com.Hotel ،Expedia و … که به صورت مستقیم درخواست مسافران را از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات موجودی اتاق هتلها در سراسر دنیا پاسخگویی میکنند به لطف ارتباط نرم افزاری پروتل با بیش از ۵۰ سیستم توزیع اینترنتی بین المللی (IDS) فراهم است. گردشگران و مسافران بواسطۀ وجود این زیرساختها بدون دخالت آژانسهای مسافرتی و با هزینۀ کمتری رزرو اتاق مدنظر خود را مستقیم و بی واسطه انجام میدهند و به این موضوع خو گرفته اند. هتل نیز باید این نیاز مسافران را با استقرار نرم افزارهایی که قادر به ایجاد این ارتباطات باشند مرتفع سازد، در غیر اینصورت منزوی شده و به طرز چشمگیری متضرر خواهد شد. شبکه های اجتماعی ((Media Social و کاربرد اپلیکیشنهای اختصاصی از سوی دیگر به سرعت در میان مردم در سراسر جهان شیوع پیدا کرده و مرزها را از بین برده است. نظرات مسافران در خصوص کیفیت خدماتی که در طول دوره اقامت در یک هتل در یک گوشه از دنیا تجربه شده به سهولت از طریق Tripadvisor شیوع پیدا میکند و در اختیار دیگرانی قرار میگیرد که قصد تصمیم گیری در مورد محل اقامت خود دارند. بسیاری نیز از طریق Facebook ،Twitter و .. علایق خود را منتشر و از این طریق نقش تقویت کننده یا تضعیف کننده خود را در کسب و کار دیگران ایفا میکنند. در این میان ارتباطی که هتل با مسافران قدیمی و جدید خود برقرار میسازد نقش بسیار مهمی در سودآوری و حیات هتل در بلند مدت خواهد داشت. ارتباط با میهمان از طریق اتصال پروتل به شبکه های اجتماعی به صورت خودکار با بکارگیری اطلاعات میهمان که در راهکار هتلداری ذخیره شده برقرار میشود لذا یک سیستم نرم افزاری کارآمد وظایف خود را برای حضور فعال و مثمرثمر هتل در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خوبی انجام میدهد و منافع حاصل برای هتل باقی خواهد ماند.

سیستم ابری مدیریت مراکز اقامتی کلوتل

صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پیشرو در اقتصاد ملی تمام کشورها نقش چشمگیری دارد. رویکرد این صنعت به سمت بهره وری از مزایا و امتیازاتی می باشد که فن آوری در اختیار قرار داده است، مجموعه های گوناگونی مانند هتل ها و مراکز اقامتی در این صنعت نقش ایفا می کنند و این مجموعه ها با رویکرد رقابت و رونق کسب و کار از این فن آوری ها منتفع می شوند. استفاده از این فن آوری ها مخاطبین گوناگونی دارد و هر نیاز باید به نحو احسنت پاسخگویی شود تا حضور موفق هتل و مراکز اقامتی در رقابت تضمین گردد. سیستم های هتلداری به صورت کلی نیازمند زیر ساخت هایی مانند سرور و شبکه می باشند که بر آورده کردن این موارد نیازمند صرف هزینه، نیروی انسانی و زمان می باشد. با توجه به حضور چشمگیر هتل های کوچک و مراکز اقامتی، شرکت عدل آفرینان ماندگار با بیش از یک دهه حضور موفق در صنعت گردشگری و ارائه سامانه های گوناگون مرتبط به هتل های مطرح کشور، سامانه کلوتل را جهت پاسخگویی به نیاز هتل ها و مراکز اقامتی ارائه کرده است.

hotelisho adl 12 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

محصول کلوتل CLOTEL بر پایه تجربه موفق همکاری شرکت عدل آفرینان ماندگار با بزرگترین مجموعه های هتلی و اقامتی ایران و شرکای بین المللی می باشد و با توجه به این که هتل های کوچکتر و مراکز اقامتی نیازهای منحصر به فرد خود را دارند، محصول کلوتل با بی نیازی از زیر ساخت فنی و با قرار گرفتن بر بستر اینترنت راه حلی امن و کارآمد برای هتل ها و مراکز اقامتی می باشد. با استفاده از این محصول به راحتی تمامی نیاز های یک مرکز اقامتی ( در هر اندازه) به صورت حرفه ای برآورده می شود.

مزایای عمده سامانه ابری مدیریت مراکز اقامتی کلوتل

  • کاهش هزینه های اجرایی همزمان با افزایش بهره وری
  • فروش آنلاین در سطح جهانی و جذب مهمان خارجی و افزایش درآمد های مستقیم و جانبی
  • تبدیل شدن اقامتگاه به یک برند شناخته شده در سطح بین المللی
  • کنترل هزینه ها و افزایش تنوع خدمات
  • بومی سازی شده بر اساس نیاز های جامعه گردشگری ایران
  • مدیریت یکپارچه تمام اجزای هتل و یا اقامتگاه در قالب یک سیستم
  • تحول برند و کیفیت خدمات با بهره گیری از فرآیند های استاندارد به صورتی که یک مرکز اقامتی میتواند با استفاده از سامانه کلوتل فرایند های هتل های درجه یک دنیا مانند گروه هتل های هیلتون و یا گروه هتل های شرایتون را به راحتی اجرا کند
  • مجموعه ای از گزینه های متنوع که با هم و یا به صورت مستقل می توانند مورد استفاده قرار گیرند
  • دارای معماری منحصر به فرد که موجب قرار گرفتن نرم افزار بر روی کامپیوتر اقامتگاه می گردد که این خود موجب عدم مواجه با مشکلات رایج مررورگر های اینترنتی می شود
  • قابلیت ارتباط با اکثر سیستم های جدید مانند قفل کارتی درب ورودی و یا تلفن سانترال بدون نیاز به صرف هزینه اضافه جهت برقراری ارتباط

امکانات سامانه ابری مدیریت مراکز اقامتی کلوتل

hotelisho adl 13 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

امکانات همراه
  • شرکت عدل آفرینان ماندگار در جهت پاسخگویی به نیاز های مراکر اقامتی به صورت کامل با همکاری شرکای تجاری خود محصولات زیر را به صورت انحصاری به مشتریان ارائه میکند
  • اینترنت پرسرعت مبین نت طراحی شده شده برای مراکر اقامتی
  • سیستم انبار داری و حسابداری سپیدز
امکانات امنیتی
  • سطوح دسترسی برای افراد مختلف
  • رمز کاربری رمزنگار شده
  • ارتباط به وسیله افزونه سخت افزاری
  • ثبت فعالیت ها به صورت کامل

تجهیزات فروش و سفارش گیریOrderman

شرکت اوردرمن یکی از پیشتازان متخصص اروپایی برای توسعه و تولید سیستم های سفارش گیری و صورتحساب در رستورانها و صنعت هتلداری و گردشگری میباشد. محصولات اوردرمن به خاطر طراحی فوق العاده و نوآوری ، استفاده بسیار آسان و قابلیت اطمینان بسیار بالا دارای شهرت خاصی میباشند. سال به سال هزاران رستوران و مراکز تجاری وابسته به صنایع هتلداری و گردشگری به کیفیت محصولات اوردرمن اعتماد کرده و از آنها استفاده می کنند. هر روز بیشتر از ۲۰ رستوران در سرتاسر جهان به سیستم های اوردرمن تجهیز می شوند.

hotelisho adl 14 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

ترمینالهای دستی سفارشگیری و پایانه فروش اوردرمن هم اکنون جزء برترین های جهان میباشد. محصولات اوردرمن جهت کامیابی و موفقیت در شرایط سخت محیطی در صنعت هتلداری و گردشگری طراحی و تولید شده اند. طراحی هوشمند و بسیار نیرومند محصولات اوردرمن دلیلی است که آنها را به عنوان ابزاری حرفه ای در رستوران های حرفه ای جهان مطرح می نماید.

ویژگی های کلیدی تجهیزات فروش و سفارش گیری اوردرمن

سرعت و دقت

ابزارهای سفارش گیری در رستورانهای هتل به شما امکان ثبت سریع سفارشات را داده و اطلاعات مورد نیاز را به سیستم پوز فروشگاهی و از طرف دیگر به فیش پرینترها ارسال می کنند. این عامل باعث کاهش زمان انتظار و سریع خالی شدن میزها رستوران و نهایتا منجر به فروش بیشتر در رستوران خواهد شد.

مقاومت بالا

دستگاههای سفارشگیری اوردرمن به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضربات و فشارهای ناشی از شرایط کاری مقاوم هستند. این گونه از وسایل در زمره دستگاههای صنعتی بوده و این ضمانت را به شما می دهد که بتوانند برای مدت طولانی در شرایط سخت رستوران و سفارش گیری بدون هیچ مشکلی کار کنند.

سیستم رزرواسیون آنلاین هتل

رزرواسیون آنلاین کم هزینه ترین سیستم رزرواسیون در جهان می باشد. رها شدن از آژانس های مسافرتی و روال های رزرواسیون قدیمی و استفاده از سیستم رزرو بدون کمیسیون از طریق این ماژول مزایای زیر را برای هتل شما به همراه دارد:

  • به حداکثر رساندن رزروهای بدون کمیسیون از طریق وب سایت هتل
  • قابلیت یکپارچگی با سیستم های توزیع اینترنتی (IDS, OTA, GDS)
  • ارتباط مستقیم میهمانان، شرکتها و آژانس های مسافرتی با سیستم مدیریت هتلداری
  • بهبود بازاریابی و فروش در هتل با حضور برروی اینترنت و سیستم های توزیع اینترنتی

hotelisho adl 15 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

با استفاده از ماژول رزرو آنلاین پروتل و فراهم شدن تسهیلات فراوان از این طریق برای مشتریان هتل، می توانید یکی از مهمترین پارامترهای ارتباط با مشتری را نشانه گرفته، ضریب اشغال و سود دهی هتل خود را افزایش دهید. این ماژول اطلاعات مربوط به موجودی و قیمت اتاق های هتل را بصورت مستقیم و آنلاین از پایگاه داده پروتل که در هتل نصب است اخذ می کند و ارتباطی تنگاتنگ با رک اتاق و لیست رزرواسیون هتل دارد.
سیستم رزرواسیون آنلاین پروتل قابلیت تعامل با کارتهای شتاب داخلی و همچنین کارت‌های اعتباری بین‌المللی همچون Visa، Master، Paypal را داشته که فرآیند رزرواسیون و پرداخت را بصورت کاملا مکانیزه و بدون نیاز به کاربران هتل انجام می دهد.

ویژگی های کلیدی سیستم رزرواسیون آنلاین

یکپارچگی با وب سایت هتل

ماژول رزرو آنلاین پروتل قابلیت ادغام و یکپارچه شدن با وب سایت هتل را داشته و میتوان آنرا به صورت کامل با وب سایت هتل از لحاظ عملکرد و ظاهری یکپارچه نمود

نرم افزار هتلداری هریس
استفاده از نرخ بهینه

با استفاده از سیستم مدیریت نرخ پروتل و ارتباط آن با ماژول رزرو آنلاین، امکان تعریف نرخ های گوناگون با توجه به شرایط مختلف جهت افزایش و بهینه کردن فروش اتاق وجود دارد. همچنین میتوان به گروهها و آژانس های طرف قرار داد نرخ مخصوص به آنها را تخصیص داده تا رزرو مخصوص به خودشان را در سیستم ثبت نمایند

فروش واچر و سرویس های اضافه

امکان تعریف و فروش واچر و سرویس های اضافی از قبیل پکیج های مینی بار و یا تورهای موجود در هتل با استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین پروتل وجود دارد. همچنین می توانید کوپن های مخصوص برای رویدادهای خاص را تعریف و در اختیار کاربران خود قرار دهید

اعمال شرایط مرتبط با رزرو

امکان تعریف کردن شرایط مربوط به لغو یا کنسلی رزرو در ماژول رزرو آنلاین پروتل وجود دارد. این فرآیندها به بخش رزرواسیون در محاسبه و اعمال شرایط مرتبط با لغو رزرو کمک شایانی میکند.

 

تلویزیون های تعاملیIPTV

تلویزیون های تحت شبکه Hoteza IPTV یکی از برترین برندهای جهانی در زمینه راهکارهای متنوع تلویزیون های تعاملی در جهان است. راهکارهای این شرکت در عین سادگی و قیمت مناسب، دارای امکانات فراوان و زیرساختهای بسیار مناسب جهت مدیریت تلویزیون های تحت شبکه هتلی و دیگر راهکارهای ارائه اطلاعات از قبیل Digital Signage را دارا هستند.
راهکارهای Hoteza نیازی به نصب و راه اندازی ست آپ باکس Setup Box نداشته و برروی بیشتر تلویزیون های اسمارت Smart قابل اجرا می باشد. راهکار ابری این محصول نیز هتل را از نگهداری سرور در محل خود بی نیاز کرده و دغدغه خرید سرور جدید و نگهداری از آن را از بین می برد. تکنولوژی برنامه نویسی بر اساس HTML5 در این محصول، استفاده از هر نوع وسیله ای همانند تلفن همراه، تبلت و … را به راحتی امکانپذیر می سازد.

hotelisho adl 16 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

ویژگی های کلیدی تلویزیون های تعاملیIPTV

بی نیاز از ستاپ باکس

راهکارهای IPTV هتزا بدون نیاز به ستاپ باکس بوده و شما را از استفاده از ستاپ باکس بی نیاز می کنند. این راهکارها با بیشتر تلویزیون های Smart هماهنگ و قابل پیاده سازی است.

ارائه بیشتر درخواستهای تعاملی

راهکارهای هتزا قابلیت ارائه بیشتر توابع تعاملی از جمله درخواست و سفارش تاکسی، روم سرویس، ست کردن آلارم، خرید، مشاهده صورتحساب، مشاهده وضعیت آب و هوایی و …

یکپارچگی کامل با PMS

قابلیت رهگیری پذیرش میهمان، ارسال پیام به میهمانان مقیم، مشاهده و پرداخت صورتحساب، و مشاهده وضعیت اتاقها از قابلیتهایی است که در ارتباط بین راهکارهای هتزا و سیستم مدیریت دارایی بدست خواهد آمد.

نرم افزار پایانه فروش ماتریکس (نرم افزار فروش مراکز درآمد)

نرم افزار پایانه فروش ماتریکس یک محصول جدید، توانا و انعطاف پذیر بوده که قابل کاربرد در تمامی سطح های رستوران، مراکز تغذیه، هتل و مراکز تجاری میباشد.
با توجه به ساختار ماژولار و انعطاف پذیر این محصول، قابلیت استفاده نه تنها در رستورانها و بارها را داشته بلکه در سلف سرویسها و سفره خانه ها نیز قابل بکارگیری میباشد. ماتریکس قابلیت انطباق با انواع مختلف ابزارها، ماژولها نرم افزاری و سخت افزاری و رابطها را دارد. نرم افزار ماتریکس از ۲ جزء اصلی تشکیل شده است: نرم افزار پایانه فروش پایه و نرم افزار بک آفیس. دقت در امور ثبت درآمدهای رستوران به تفکیک و در جمع، ارائه گزارشات دوره ای و مقایسه ای، دریافت آمار مختص به فروش اغذیه و نوشیدنی های مختلف، ارائه آمار مشتریان اعتباری، ارائه آمار فروش به کلیه مشتریان و… همگی از جمله نکاتی هستند که بسیار حائز اهمیت بوده و می بایست توسط ابزار مکانیزاسیون تحت پوشش و کنترل قرار گیرند.
سیستم بک آفیس ماتریکس برای مدیریت مرکزی، گزارش گیری، تجزیه و تحلیل و ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه اطلاعات موجود می توانند با سیستمهای خارجی همانند سیستم مدیریت اموال و هزینه Kost و سیستم پروتل از طریق رابطهای استاندارد مبادله و یکپارچه گردند. نرم افزار پایانه فروش عدل، نرم افزاری با قابلیت های زیاد و کاربری بسیار آسان می باشد. این نرم افزار به صورت کامل با نرم افزار پروتل ارتباط داشته و می تواند اطلاعات مربوط به فروش رستورانها و مراکز دیگر را به پروتل ارسال و یا دریافت نماید.
این شرکت نرم افزار پایانه فروش ریال را برای هتل های با تعداد مراکز درآمدی محدود طراحی و توسعه داده است که دارای قابلیتهای فراوانی برای مراکز درآمدی هتل می باشد.

hotelisho adl 17 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

ویژگی های کلیدی نرم افزار پایانه فروش ماتریکس

قابلیت دریافت ارزرهای متفاوت

دسترسی مرکزی به اطلاعات ذخیره شده از دیگر هتلها توسط نرم افزار هتلداری پروتل مقدور می باشد. این سیستم به شما امکان یکپارچه کردن رزروهای ورودی از کانالهای متفاوت را داده و می توانید به صورت مرکزی برای رزروهای دیگر هتلها خود برنامه ریزی کنید

امکان تفکیک و انتقال میز

رک نوع اتاق به شما در رزروهای گروهی در بازه های زمانی مختلف و در انتخاب انواع گوناگون اتاق کمک زیادی می کند. این رک همچنین وضعیت هتل در یک نگاه شامل درصد اشغال، تعداد رزروهای تائید شده، مشروط و در لیست انتظار و تعریف انواع رویداها را امکان پذیر می سازد

امکان تعریف چیدمان مراکز درآمدی

هر میهمان منحصر به فرد می باشد به همین دلیل پروفایل اختصاصی میهمان ها بهترین مکان برای ثبت اطلاعاتی است که آنها را اختصاصی می کند. به علاوه از طریق اطلاعات آدرس، رزرواسیون و جزئیات بودجه ای آنان می توانید درخواستها و ترجیحات آنان را نیز دنبال کنید و یک بازاریابی موثر را پایه گذاری نمایید.

گزارش گیری کامل

تنها با یک کلیک موس تمامی اطلاعات و قابلیت های ثبت اطلاعات مورد نیاز در اختیار شماست. پیمایشگر پروتل، مرکز اصلی نرم افزار به حساب می آید. از این طریق شما دسترسی مستقیم به تمامی اطلاعات مرتبط با میهمانان را خواهید داشت. شما می توانید این اطلاعات را در هر زمانی جابجا کنید. تنها روی نام میهمانان در هر لیستی کلیک راست نموده سپس تمامی ابزارها در اختیار شماست.

 

نرم افزار هوش تجاری BI

Business Intelligence عرضه گردیده اند که در اطلاعات منابع مورد توجه مدیران هر بخش از سازمان را در قالب ظاهری دلنشین و گویا به آنان ارائه می دهد تا بتوانند با توجه به منابع قابل مشاهده در نرم افزار به تصمیم درست در مورد راهبرد های سازمان نزدیک شوند.
ابزار هوش تجاری پروتل بصورت مستقیم با پایگاه داده سیستم مدیریت هتلداری پروتل جهت بازیابی و آنالیز تمامی اطلاعات مربوط به تراکنش های تجاری در تعامل است. برای این منظور و منطبق با استانداردهای هوش تجاری در دنیا، این ابزار هر دو اطلاعات حال و گذشته را بصورت متمایز آنالیز نموده و اطلاعات مقایسه ای را با شاخص های کلیدی اثر بخشی (KPI) نمایش می دهد.

hotelisho adl 18 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel
هوش تجاری پروتل وابستگی بین اطلاعات حیاتی در هتل همچون رزرو، درآمد، اتاق، در آمد بر اساس اتاق های موجود (RevPAR)، انواع مشتری، متغیرهای رزرواسیون، سگمنت های بازاریابی و دیگر موارد را بطور جامع و دقیقی در اختیار مدیران هتل قرار می دهد.
ابزار هوش تجاری پروتل، یک ابزار مدیریتی تحت وب است که بر اساس تکنولوژیهای پایگاه داده از مکانیسم مکعب داده ای (OLAP Data Cube) بهره می برد. این ابزار پروتل قابلیت تعامل با دیگر ماژول های پروتل همچون، فرانت آفیس (Protel Front Office) ، بازاریابی و فروش (Protel Sales & Marketing) و ماژول مراسمات (Protel Banquet) را دارد. این ابزار به شما دید جامعی از وضعیت مالی هتل و اطلاعات آماری دقیقی از تجارتتان خواهد داد و شما را برای ارزیابی های حرفه ای همیاری خواهد نمود.

 BI ویژگی های کلیدی نرم افزار هوش تجاری

افزایش اثربخشی در فرآیند تصمیم گیری

داده های زیادی در سیستم های اطلاعاتی یک هتل وجود دارد. قسمتی از این داده ها از تراکنش های داخلی هتل و قسمتی از آن از منابع خارجی است. به هر حال حتی اگر داده ها به روش های سیستماتیک و ساخت یافته جمع آوری و ذخیره شده باشد، نمی توان به طور مستقیم از آنها برای تصمیم گیری استفاده کرد. این داده ها باید توسط ابزار مناسب استخراج و با استفاده از روش های تحلیلی پردازش و به دانش مبدل شوند تا بتوان از آن ها در فرآیند تصمیم گیری استفاده کرد

 ذخیره سازی اطلاعات و BIG DATA

استفاده از هوش تجاری باعث می شود تا حد امکان داده ها را در پایگاه داده مرکزی ذخیره کرده و یک پایگاه داده جامع اطلاعاتی Big Data را تشکیل داد. هر گونه اطلاعات داخل هتل همانند اطلاعات رزرواسیون و پذیرش میهمانان، پروفایل های دقیق از میهمان، اطلاعات پایانه های فروش مراکز درآمد و غیره برای بهترین تحلیل بسیار حائز اهمیت می باشد جدای از پایگاه داده مرکزی، در پایگاه داده هوش تجاری نیز ذخیره و نگهداری می شوند.

نرم افزار تشخیص اطلاعات (پاسپورت اسکنر آدریا)

پاسپورت اسکنرهای شرکت آدریا راهکارهای نرم افزاری هستند که برای اسکن و خواندن هرگونه اطلاعات از اسناد مختلف طراحی شده اند. پس از پردازش، اطلاعات ظرف چند ثانیه به صورت اتوماتیک به پایگاه داده در سیستم مشتری و نرم افزار هتلداری منتقل میگردد. اسکنرهای آدریا اتوماسیون را برای فرآیندهای تجاری فراهم می نمایند و به راحتی پایگاه های داده ای از اطلاعات مربوط به اسناد را برای شما فراهم می کنند. کارت خوان هویتی یک راهکار نرم افزاری جهت انتقال اتوماتیک اطلاعات متنی از اسناد شخصی و یا مسافرتی مشتریان به پایگاه داده در عرض چند ثانیه می باشد.
این نرم افزار قابلیت ارتباط با سیستم مدیریت دارایی پروتل را داشته و امکان ارسال اطلاعات اسکن شده و ثبت تمامی اطلاعات هویتی میهمان به صورت سریع در پروفایل میهمان را دارد که برای رزروهای گروهی و میهمانان خارجی زمان ثبت پذیرش میهمان را به شدت کاهش می دهد.

hotelisho adl 19 - نرم افزار هتلداری پروتل Protel

ویژگی های کلیدی پاسپورت اسکنر آدریا

بالا بردن سطوح امنیتی

امکان اسکن تصویر صفحه اول پاسپورت و خواندن و ثبت تمامی فیلدهای اطلاعاتی آن در دیتا بیس مرکزی نرم افزار،باعث جلوگیری از هویت تقلبی و تعیین هویت آسان مشتریان خواهد شد

کاهش زمان پذیرش میهمان

اسکنرهای آدریا باعث افزایش سرعت گردش کاری و وارد کردن سریعتر اطلاعات و کاهش اشتباهات تایپی اطلاعات مشتریان خواهد شد. بنابراین شما قادر خواهید بود به سرعت میهمانان را پذیرش نمایید.

کاهش هزینه

با توجه به اینکه تمامی اطلاعات مربوط به مدارک میهمانان به صورت دیجیتالی اسکن و در سیستم ذخیره می شوند، دیگر نیازی به کپی مدارک و استفاده از کاغذ نمی باشد که باعث کاهش هزینه های هتل و حفظ محیط زیست خواهد شد.َ

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا