اخبار هتلداری

راه‌اندازی واحد جلوگیری از ویروس کرونا در هتل‌های بوشهر

سرپرست معاونت گردشگری بوشهر از تشکیل کمیته مبارزه با ویروس کرونا در اداره کل میراث‌فرهنگی خبر داد و گفت: هتل‌های این استان واحد پیشگیری از ویروس کرونا را دایر کرده‌اند.

روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر، سکینه سالاری، سرپرست معاونت گردشگری بوشهر در این خصوص گفت: با توجه به حساسیت بالای این موضوع و تاثیر دوجانبه صنعت گردشگری بر ویروس، بر آن شدیم تا با تشکیل هرچه سریع‌تر این کمیته نسبت به پیشگیری و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی اقداماتی را انجام دهیم.

سالاری ادامه داد: از این رو با توجه به دستورالعمل، همه هتل‌ها که مسافر در آن‌ها اقامت دارند، باید تجهیزات و وسایل لازم در خصوص ضدعفونی را داشته و واحد جلوگیری از ویروس کرونا در این هتل‌ها راه‌اندازی و موارد بهداشتی گوشزد و رعایت شود.

او همچنین از بازرسی روزانه از این هتل‌ها و تاسیسات گردشگری خبر داد و افزود: کارشناسان و بازرسان ما به‌صورت محسوس و نامحسوس در همه ساعات شبانه‌روزی به واحدهای تاسیساتی مراجعه کرده و تذکرات لازم را می‌دهند. همچنین در صورت مشاهده تخلف، سریع و بدون فوت وقت در همان محل اقدام به ثبت گزارش و رفع تخلف می‌کنند

سکینه سالاری در پایان ضمن اعلام آمادگی این اداره کل در مقابله با ویروس کرونا گفت: تمام ظرفیت‌های لازم و اقداماتی که می‌توان در پیشگیری از این ویروس داشت را انجام می‌دهیم و در کنار مردم خواهیم بود. هر گونه گزارشی را دریافت می‌کنیم و فورا اقدامات لازم در این خصوص را انجام می‌دهیم.

منبع خبر: میراث آریا

افتتاح هتل wp کمپانی برادران وارنر در ابوظبی تا سال 2021
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا