اخبار هتلداری

راه‌اندازی واحد جلوگیری از ویروس کرونا در هتل‌های بوشهر

سرپرست معاونت گردشگری بوشهر از تشکیل کمیته مبارزه با ویروس کرونا در اداره کل میراث‌فرهنگی خبر داد و گفت: هتل‌های این استان واحد پیشگیری از ویروس کرونا را دایر کرده‌اند.

روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر، سکینه سالاری، سرپرست معاونت گردشگری بوشهر در این خصوص گفت: با توجه به حساسیت بالای این موضوع و تاثیر دوجانبه صنعت گردشگری بر ویروس، بر آن شدیم تا با تشکیل هرچه سریع‌تر این کمیته نسبت به پیشگیری و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی اقداماتی را انجام دهیم.

سالاری ادامه داد: از این رو با توجه به دستورالعمل، همه هتل‌ها که مسافر در آن‌ها اقامت دارند، باید تجهیزات و وسایل لازم در خصوص ضدعفونی را داشته و واحد جلوگیری از ویروس کرونا در این هتل‌ها راه‌اندازی و موارد بهداشتی گوشزد و رعایت شود.

او همچنین از بازرسی روزانه از این هتل‌ها و تاسیسات گردشگری خبر داد و افزود: کارشناسان و بازرسان ما به‌صورت محسوس و نامحسوس در همه ساعات شبانه‌روزی به واحدهای تاسیساتی مراجعه کرده و تذکرات لازم را می‌دهند. همچنین در صورت مشاهده تخلف، سریع و بدون فوت وقت در همان محل اقدام به ثبت گزارش و رفع تخلف می‌کنند

سکینه سالاری در پایان ضمن اعلام آمادگی این اداره کل در مقابله با ویروس کرونا گفت: تمام ظرفیت‌های لازم و اقداماتی که می‌توان در پیشگیری از این ویروس داشت را انجام می‌دهیم و در کنار مردم خواهیم بود. هر گونه گزارشی را دریافت می‌کنیم و فورا اقدامات لازم در این خصوص را انجام می‌دهیم.

منبع خبر: میراث آریا

صدور گواهینامه کیفیت در آذربایجان غربی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا