اخبار هتلداری

آمادگی تاسیسات گردشگری، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

 

چهل ‌و ‌هفتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو این ستاد در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری، برگزار شد و موضوع راهکارهای جلوگیری از شیوع “کرونا” در دستور کار اعضا قرار گرفت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کشور در این نشست با اشاره به آمادگی تاسیسات گردشگری، هتل‌ها و مراکز اقامتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و مدیران هتل‌ها و تاسیسات گردشگری و پرسنل این مراکز برای جلوگیری از شیوع کرونا، آمادگی دارند.

“فریدون محمدی” با اشاره به شیوع ویروس “کرونا” در استان‌های مختلف و تاثیرات آن بر صنعت گردشگری، ابراز داشت: با همکاری همه دستگاه‌های بخش دولتی و خصوصی، این مشکل رفع خواهد شد و نگرانی بابت شیوع کرونا در تاسیسات گردشگری نخواهیم داشت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کشور به آمادگی این ستاد برای ارائه خدمات شایسته و پاسخگویی آنلاین به مسافران و گردشگران، تاکید کرد و گفت: ستاد خدمات سفر با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو از روز ۲۸ اسفندماه ۹۸ تا ۱۶ فروردین ۹۹ در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری، تشکیل می‌شود.

وی افزود: اعضای ستاد با حضور در محل این ستاد به صورت آنلاین و در دو شیفت روز و شب به سوالات، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران که از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ اعلام می‌شود، پاسخ خواهند داد و موضوعات را رسیدگی می‌کنند.

بررسی و گفتگو در خصوص زمان برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر و معرفی کمیته‌ها و تشریح وظایف هر کمیته، بخش دیگری از این جلسه بود که بر تقویت همکاری‌ها برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران، تاکید شد.

افتتاح نخستین هتل ۵ ستاره بابلسر

در پایان، مقرر شد رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر در تاریخ ۲۶ اسفندماه در ضلع جنوبی حرم امام خمینی ( ره ) برگزار شود.

گزارش تصویری این نشست را در ادامه مشاهده می‌نمائید.

منبع خبر: هتل نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا