اخبار هتلداری

تأسیس اولین هتل ۴ ستاره در گلپایگان

صدور موافقت اصولی برای تأسیس اولین هتل ۴ ستاره در گلپایگان

مصطفی قانونی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گلپایگان از صدور موافقت اصولی برای تاسیس اولین هتل ۴ ستاره در این شهرستان خبر داد.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، مصطفی قانونی امروز ۳۰ دی‌ماه با اعلام این مطلب افزود: با توجه به روند روبه‌رشد توسعه گردشگری در محور غرب استان و نهادینه شدن فرهنگ گردشگری در این منطقه، لزوم توجه به زیر ساختهای این صنعت در محور غرب استان به ویژه شهرستان گلپایگان بیش از گذشته احساس می شود.

او گفت: در طی چهار سال اخیر با تشویق بخش خصوصی توانسته‌ایم در محدوده شهرستان، ده‌ها اقامتگاه بوم‌گردی ایجاد کنیم، لکن استقبال خوب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان باعث شد تا با حمایت بخش خصوصی، به سمت ایجاد زیرساخت‌هایی با استانداردهای مناسب‌تر در حوزه اقامت حرکت کنیم.

قانونی تاکید کرد: در همین راستا با مشارکت بخش خصوصی و حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، موافقت اصولی تاسیس اولین هتل ۴ ستاره این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع صادر و بخش خصوصی در مدت کمتر از سه سال این هتل را با ظرفیت اقامتی بیش از یکصد تخت در محدوده شهرستان به بهره‌برداری خواهد رساند.

منبع خبر : میراث آریا

رویکرد هیات‌مدیره جدید جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا