تکنولوژی در هتلداری

آوایا و تکنولوژی جدید برای هتلداری

آوایا تمام شیشه ای، ترکیبی از تلفن و دیگر برنامه های کاربردی برای هتلداری مدرن

آوایا و تکنولوژی جدید برای هتلداری

در نمایشگاه HiTec تورنتو، یکی از مدرن ترین دستاوردهای تلفن آوایا در صنعت هتلداری رونمایی شد.

این نمایشگاه که به دستاوردهای تکنولوژی در عرصه هتلداری با رویکرد بهینه سازی ابزارهای دسترسی میهمان به سرویس های هتل می پردازد، با یکی از شیک ترین و کاربردی ترین ابزارهای مبتنی بر تکنولوژی و ارائه شده توسط شرکت آوایا (AVAYA) مواجه گردید.

آوایا تمام شیشه ای، ترکیبی از تلفن و دیگر برنامه های کاربردی برای هتلداری مدرن

 

AVAYA Vantage ضمن ارائه سرویس های تلفنی، قابلیت کنترل و مدیریت دمای اتاق، نور اتاق و دیگر سنسور های محیطی را داشته و اضافه بر آن امکان دسترسی به اینترنت، برنامه های سرگرم کننده و سرویس های نرم افزاری بسیاری را فراهم می نماید.

قابلیت انعطاف پذیری و توسعه پذیری AVAYA Vantage به هتلداران اجازه می دهد تا مطابق با ویژگی، قابلیت ها و نیازهای هتل خود نسبت به طراحی و آماده سازی آن اقدام نمایند.

Avaya 02 - آوایا و تکنولوژی جدید برای هتلداری

تلفن اتاق میهمان در هتل

این دستگاه بدون داشتن دکمه های مکانیکی و با صفحه نمایش بزرگ و لمسی خود تجربه ی جدیدی از دریافت خدمات هتل را به میهمانان ارائه می دهد. لذت بردن از امکانات هتل به سادگی برای میهمانان فراهم است و فقط کافی است که بر روی صفحه نمایش لمسی و شیک این دستگاه سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آوایا و تکنولوژی جدید برای هتلداری

شرکت آوایا (AVAYA) که همواره پیشتاز عرصه تکنولوژی در زمینه سیستم های ارتباطی مبتنی بر شبکه شامل مراکز تلفن تحت شبکه یا ویپ، مراکز تماس (کال سنتر و کانتکت سنتر)، ارتباطات یکپارچه و سیستم های کنفرانس ویدئویی بوده است و در طراحی و تولید دستگاه های مبتنی بر تکنولوژی پیشگام و رهبر در جهان است، این مرتبه نیز با ارائه چنین دستگاهی انقلابی شگرف در عرصه هتلداری و ارائه خدمات به مهمان پدید آورده است.

کاربرد دیگ آبگرم در هتل ها

آوایا برای انعطاف پذیری بیشتر Vantage اقدام به ارائه SDK (برگرفته از Software Development Kit) به شرکت های توسعه دهنده ی بسیار نموده است تا با طراحی های اختصاصی برای هتل ها و بیمارستان ها و دیگر مراکز مشابه، رابط های کاربری دلخواه و مورد نظر خود را برای این دستگاه مدرن تولید نمایند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا