معرفی کتاب و نشریات

مدیریت سرویس برای جشن ها و میهمانی ها

میهمان ها همواره پر توقع تر می شوند

 

میهمان ها همواره پر توقع تر می شوند

همگان میدانند که امروزه پذیرایی از میهمانان کار دشواری است و تنها کسانی که تلاش زیادی در این خصوص انجام دهند می توانند خود را موفق بدانند و کسانی که می خواهند همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد همواره باید به دنبال اطلاعات جدید باشند.

این موضوع در مبحث پذیرایی از میهمان نیز، که یکی از سخت ترین و جالب ترین بخش ها در هتل ها و رستوران ها است، صدق می کند؛ از برنامه ریزی تا فروش، و همچنین از تزئینات و منو تا دکوراسیون، به تلاش مسئولان آشپزخانه و سرویس نیاز دارد که همواره باید به روز شوند.

نتیجه ای که در همه زمینه ها در سالهای اخیر گرفتیم، در پذیرایی از میهمان هم صدق می کند. میهمان ها همواره سطح توقعشان بالا می رود؛ امروزه فقط داشتن یک منوی عالی دیگر کافی نیست، بلکه داشتن یک سرویس بی نقص و برخورد خوش نیز امری مهم در پذیرایی به شمار می رود.

میهمان ها در پذیرایی روزانه و میهمانی خارج از منزل، بیشتر از اینها می خواهند؛ به همین دلیل، امروزه پذیرایی از میهمان باید به گونه ای باشد که میهمان را تحت تأثیر قرار دهد و بدون نقص باشد، که لازمه آن دارا بودن خلاقیت است.

البته حتی اخلاق ترین انسان ها نیز به تغییرات نیاز دارند و باید به روز شوند؛ به همین دلیل، این کتاب کمک می کند تا انواع پذیرایی به خوبی برگزار شود.

مدیریت سرویس برای جشن ها و میهمانی ها

کتاب مدیریت سرویس برای جشن ها و میهمانی ها یکی از کتاب های پایه آموزش پذیرایی در کشور آلمان است که به یاری آقایان پیمان جعفری خو، دانش آموخته رشته هتلداری، و هومن جعفری خو ترجمه تحت اللفظی شده و توسط استاد حمید آقا سامان در تابستان ۱۳۹۸ اصلاح و مطابق با معیارهای پذیرایی در کشورمان، همانندسازی گردیده و توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.

شناخت خدمات صنعت گردشگری و هتلداری

امید است برگزار کننده گان ضیافت ها و جشن ها و مدیران غذا و نوشابه در هتل ها بتوانند از این کتاب، به عنوان منبعی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم در هتل ها و رستوران ها، دانشجویان و دانش آموزان رشته هتلداری، پذیرایی و تشریفات نیز از آن به عنوان منبع اصلی دروس خود استفاده نمایند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا