خدمات هتلداری

ترمیم موکت

ترمیم و بازسازی موکت هتلها در خاورمیانه

یکی از غرفه های که در دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری امسال نظر من و جلب کرد، شرکتی بود که در زمینه ترمیم و فرش و موکت هتلها فعالیت داشت البته ابتدا غرفه رو که دیدم فکر کردم فروشنده موکت هستند، که با راهنمایی یکی از مسئولین غرفه، با شرح کامل فعالیت شرکت آشنا شدم و در نهایت با توجه به تغییر قیمت های عجیب تجهیزات هتلها از جمله موکت، از سال گذشته تا حال حاضر، ترمیم موکت هتلها کاری منطقی و توجیه پذیر به نظر میاد.

ترمیم موکت

شرکت ترمیم فرش و موکت خاور میانه یک شرکت بین المللی است که تحت لیسانس شعبه اروپایی خود در کشور آلمان و با مدیریت یک شخص ایرانی وطن دوست در استرالیا و بسیاری از ایالتهای آمریکا و کشور های جهان به مدت ۱۸ سال است فعالیت دارد.

اغلب هتلهای ۴ و ۵  ستاره سراسر جهان مشتری و مشترک دایمی این شرکت هستند و مدت سه سال است که در کشور عزیزمان ایران نیز فعالیت خود را آغاز نموده است.

شرکت ترمیم و بازسازی موکت هتلها در خاورمیانه افتخار دارد که با یاری پروردگار یکتا و با بهره مندی از پرسنل آموزش دیده خود قادر است موکت های آسیب دیده هتلها و سالنهای پذیرائی آنها را که در اثر سوختگی سیگار، اطو، فشفشه، و همچنین لکه های پایدار ناشی از ریخته شدن مواد رنگی مثل چای ،قهوه و.. یا لکه های بجا مانده در اثر استفاده از مواد شوینده مثل وایتکس و مواد شیمیائی دیگر را با کیفیتی بالا و ارائه روشهای بی خطر برای محیط زیست ترمیم و بازسازی نماید.

تهویه دانان تهران
سوابق فعالیت در ایران:

تا کنون هتلهای زیادی از جمله : هتل مارینا پارک در کیش، پرسپولیس، ستارگان، هما، هتل بزرگ شیراز در شیراز، اسپیناس، المپیک، برج میلاد در تهران، قصر، طوس، درویشی، جواد، فردوس، سهند، قصر، سروش، الغدیر در خراسان رضوی و تعدادی دیگر از هتلهای مشهور ایران، از خدمات ارزنده این شرکت با کمال رضایت بهره مند شده است.

اگر میخواهید موکتهای هتل را از وجود انواع لکه ها (لکه های پایدار، انواع سوختگی و رنگ پریدگی وایتکس) پاک نمایید این لیست قیمت می تواند جوابگوی احتیاجات پروژه ترمیم و بازسازی موکتهای شما در هر اندازه و مقدار باشد و در عین حال بدون هیچگونه اتلاف وقت مفید و از دست دادن درآمد در کسبتان، موجب صرفه جویی عمده مالی شود و از تعویض زودرس موکتهای شما که به دلیل لکه های مختلف دچار ظاهری زشت و ناخوشایند شده است جلوگیری نماید.

بعد از اجرای پروژه و صرف هزینه ایی ناچیز نسبت به تعویض، شاهد تفاوتی بزرگ و چشمگیر در موکتهای خود خواهید بود.

پروژه ترمیم موکت بر اساس واحد ترمیم قیمت گذاری و میزان تخفیف در آن بر مبنای مقدار واحد ترمیم کارشده محاسبه میشود.

در لیست زیر میزان تخفیف بر اساس مقدار واحد ترمیم در ۷ ستون ارائه شده است.

به طور مثال اگر کل میزان پروژه ۵۰۰ واحد ترمیم باشد، قیمت پروژه بر مبنای ستون ۱ محاسبه و کلا” شامل ۵ درصد تخفیف می گردد.

میزان تخفیف میتواند فقط بر اساس مقدار واحد ترمیم تا ۳۵% افزایش یابد.

hotelisho tmh01 - ترمیم موکت

قرارداد سالیانه برای مشتریانی طراحی شده که علاقمند به داشتن موکتهای بی عیب و نقص و بدون هیچگونه لکه پایدار با ظاهری نو و آراسته در اطاق ها، کریدورها و سالنهای اجتماعات بطور مستمر در سرتاسر سال  می باشند.

انتشارات مهکامه

در زیر ۷ قرارداد سالیانه (A,B,C,D,E,F,G) بر اساس نیازهای هر هتلی در هر اندازه با تخفیف تا مقدار ۳۵ % ارائه می شود.

از طرفی قرارداد سالیانه با صرفه ترین طریق استفاده از خدمات این شرکت می باشد، بدلیل اینکه میزان تخفیف در بیشترین حد و بر مبنای مقدار استفاده سالیانه  مشخص می گردد.

برای شروع کافی است بر مبنای نیاز یکی از ۷ قرارداد زیر را انتخاب نمایید و از تخفیف سالیانه در تمام قرار های کاری استفاده نمایید.

بعد از یکسال چنانچه مقدار واحد ترمیم استفاده شده در حد قرارداد نبود قیمت شما بر مبنای جدول زیر تعیین و تفاوت آن برای شما فاکتور میگردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا