خدمات هتلداری

تهویه دانان تهران

شرکت تولید کننده تجهیزات حرارتی صنعتی

شرکت تهویه دانان تهران در سال ۱۳۷۶ فعالیت تولیدی دیگ های صنعتی خود را با پشتوانه ای از علم و تجربه و به کارگیری نیروهای متخصص و آموزش دیده، با استفاده از بهترین مواد اولیه در شهرک صنعتی عباس آباد واقع در ۳۲ کیلومتری شرق تهران آغاز نمود.

hotelisho tdt 02 - تهویه دانان تهران
دیگ بخار افقی فایر تیوپ سه پاس درای بک

 

در تداوم فعالیت و در راستای خط مشی شرکت جهت تولید دستگاه هایی با کیفیتی بالاتر، همواره پ‍‍ژوهش مستمر جهت دستیابی به اطلاعات علمی و آموزش هدفمند نیروی انسانی به عنوان منابع ارزشمند موثر بر ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات در مرکز توجه قرار داشته است.

hotelisho tdt 03 - تهویه دانان تهران
دیگ بخار افقی فایر تیوپ سه پاس وت بک

 

در راستای چنین اندیشه ای شرکت ضمن انطباق فرآیند سازمانی خود با سیستم مدیریت کیفیت و استاندارد بین المللی ISO9001:2000 (شرکت URS کشور انگلستان) موفق به اخذ گواهینامه، و سپس ارتقاء آن به ISO 9001:2008 (شرکت BRS کشور امریکا) گردیده است.

hotelisho tdt 04 - تهویه دانان تهران
فیلتر شنی

 

با چنین پشتوانه ای در عرصه قابلیت های علمی و عملی و امکانات فنی و مهارت های اجرایی، شرکت توانست در زمره سازمان های طرف قرارداد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گیرد و محصولات خود را با تایید نقشه، نظارت، و اخذ گواهینامه ی ویژه آن سازمان جهت هر دستگاه دیگ عرضه نماید. و نیز در ادامه ی راه به لحاظ مرغوبیت کالای تولیدی موفق به اخذ نشان موسسه ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید.

hotelisho tdt 05 - تهویه دانان تهران
دیگ آب گرم افقی فایر تیوپ سه پاس درای بک

 

ضمنا” با عضویت در انجمن صنعت تاسیسات ایران در جهت کسب اعتبار ملی و با اخذ گواهی تایید نقشه از شرکت آلمانی TUVRHEINLAND همچنین اخذ استاندارد اتحادیه اروپا (CE) در جهت کسب اعتبار جهانی گام برداشت.

ترمیم موکت
hotelisho tdt 06 - تهویه دانان تهران
دیگ آب گرم فایر تیوپ سه پاس وت بک

 

تهویه دانان تهران با توجه با استاندارد بین المللی ساخت دیگ با بهره گیری از پیشرفته ترین نرم افزار های طراحی بهینه سازی محصولات خود را بر مبنای فاکتور های اقتصادی به گونه ای سامان بخشیده تا بتواند با کنترل سرعت در مسیر انرژی گرمایی و گسترش سطح تبادل سیکل سیال به بالاترین سطح راندمان و کمترین میزان هدر رفتگی انرژی دست یابد.

hotelisho tdt 07 - تهویه دانان تهران
مبدل های حرارتی SHELL & TUPE

 

دستاورد این توجه جدی به نکات فنی و تولیدی، اخذ ستاره طلایی (STAR QUALITY) در برتری کیفیت از کنوانسیون جهانی کیفیت – ۲۰۱۱ فرانسه (پاریس – کاخ کنگره ها) و دریافت گواهینامه T.Q.C.S (معتبر ترین گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت )، دریافت گواهینامه QC100 در کیفیت و برتری از پاریس و نیز جایزه پنج قاره بزرگ در برتری کیفیت از کنوانسیون جهانی کیفیت – ۲۰۱۱ ایتالیا (رم – هتل کاوالیری) همچنین دریافت گواهینامه T.Q.M- Q C100 از ایتالیا گردید.

hotelisho tdt 08 - تهویه دانان تهران
مخازن آب گرم کوئل دار

 

شرکت تهویه دانان تهران در حال حاضر دیگ های بخار، آب گرم و آب داغ خود را با نام تجاری (TDT) و نشان موسسه ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و گواهی و پلاک شرکت بازرسی کنترل کیفیت و استاندارد برای هر دستگاه دیگ عرضه می نماید.

hotelisho tdt 09 - تهویه دانان تهران
سختی گیر

 

حاصل این همه تلاش بی وقفه محصولاتی است که می تواند پاسخ گوی نیاز شما در سیستم های حرارت  مرکزی در ساختمان ها ی مسکونی، داری، بهداشتی ورزشی، مراکز فرهنگی مذهبی، هتل ها، بیمارستان ها، و مراکز تولیدی، صنایع غذایی، کشاورزی، نفتی و پتروشیمی باشد.

 

hotelisho tdt 10 - تهویه دانان تهران
دی اریتور

 

شرکت تولید کننده تجهیزات حرارتی صنعتی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا